سوالات متداول :

مجموعه فروشگاه لگ پوش سعی دارد در اینجا سوالات پرتکرار و متداولی که توسط مشتریان از ما پرسیده میشود را به همراه پاسخ آن برای شما عزیزان قرار دهد تا ابهامات شما برطرف گردد.

1 - نحوه ارسال سفارشات چگونه است؟

ارسال سفارشات با پست پیشتاز انجام میشود .

2 - چقدر زمان میبرد تا سفارشم به دستم برسه ؟

طبق روال پستی بین 3 تا 4 روز کاری بعد از سفارشتون زمان میبره تا بستتون به دستتون برسه .

3 - برای پیگیری سفارشم باید چیکار کنم ؟

در صورت نیاز به پیگیری سفارشتون میتونید از راه های ارتباطی با ما ، یعنی در واتساپ و اینستاگرام به ما پیام دهید تا کد پیگیری براتون ارسال بشه و با ما در ارتباط باشید .

4 - چگونه باید از کد پیگیری سفارشم استفاده کنم ؟

برای این کار باید وارد وبسایت سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست بشید و کد پیگیریتون رو آنجا وارد کنید تا وضعیت سفارشتون در اداره پست برای شما نمایش داده شود.

5 - آیا قبل از ارسال ، سلامت لگ ها چک میشود ؟

بله. تمامی سفارشات قبل از ارسال توسط ما کاملا چک و بررسی میشوند تا کاملا از صحت و سلامت آن مطمئن و سپس بسته بندی و ارسال می شوند .

6 - آیا با تیپاکس هم ارسال دارید ؟

بله برای ارسال با تیپاکس باید از طریق اینستاگرام و یا واتساپ ما با ما هماهنگ کنید .

هزینه ارسال با تیپاکس هم متغیره و مبلغش بستگی به وزن سفارشتون و مسافتتون داره و قیمت توسسط سیستم اداره تیپاکس مشخص میشه و درب منزل این هزینه ارسال از شما گرفته میشه.

7 - آیا برای تهران با پیک هم ارسال دارید ؟

بله برای تهران امکان ارسال با پیک که توسط اسنپ باکس انجام میشه

زمانی که شهر تهران رو انتخاب کنید در قسمت حمل و نقل گزینه ارسال با اسنپ باکس براتون فعال میشه

همچنین برای هماهنگی میتونید داخل اینستاگرام ما و یا واتساپ ما پیام بدید

هزینه اسنپ باکس متغیر هستش و بسته به مسافت و وضعیت آب و هوا و میزان ترافیک داره که توسط اپلیکیشن اسنپ تعیین میشه و در زمان تحویل توسط راننده اسنپ باکس ، مبلغ آن از شما گرفته می شود .

8 - آیا میتونم هزینه رو کارت به کارت کنم ؟

بله . شما میتوانید در اینستاگرام و یا واتساپ به ما پیام دهید و در همان جا بهتون فاکتور و سپس خدمتتون شماره کارت داده میشه که هزینه رو کارت به کارت کنید و بعد آدرس و مشخصات رو ارسال کنید که سفارشتون ثبت و ارسال بشه .